buy

buy

  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش کارآموزی شرکت نیکو باف ساوه

دانلود گزارش کارآموزی شرکت نیکو باف ساوه

گروه نساجی

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 70

گذری بر تاریخچه کارخانه ی نیکو باف :

شرکت ریسندگی بافندگی نیکو باف ( سهامی خاص ) به سال 1352 تاسیس و در سال 1354 به بهره برداری رسید . در بدو شروع کار محل استقرار کارخانه در تهران ، و سپصس به شهرک صنعتی کاوه منتقل شد . این کارخانه تا سال 1383 تولید پتوی ژاکارد ( مینگ ) را در دستور کار خود داشته است و دارای خطوط ریسندگی ، بافندگی و رنگرزی و تکمیل بوده ; تعویض و تولید پتوی راشل ( سیلک ) جایگزین گردید . هم اکنون این کارخانه دارای خطوط مقدمات بافندگی ، بافندگی ، چاپ و تکمیل می باشد .

تولیدات این کارخاننه به صورت مستقیم در داخل در کلیه استانهای کشور پخش و از طریق برخی نمایندگی ها به کشور های افغانستان ، پاکستان و عراق صادر می گردد .

محل استقرار کارخانه :

کارخانه نیکو باف در شهر صنعتی کاوه در 20 کیلومتری شهر ساوه ساخته شده است . لازم به ذکر است که این شهر صنعتی بزرگترین شهر صنعتی در ایران می باشد و دارای هتل ، پارک، آتش نشانی ، آپارتمان های مسکونی ، خط واحد ، آژانس و غیره می باشد .‍‍‍‍‍

شرکت نیکو باف از آنجا که در یک شرکت خصوصی می باشد دارای یک چارت سازمانی ساده می باشد . به عنوان مثال مدیر کارخانه خود مدیر فروش نیز است و همچنین رئیس دفتر .

تعداد پرسنل :

اکثر پرسنل کارخانه ی نیکو باف بومی بوده و از شهر ساوه می باشند . در کل 143 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که از این تعداد 5 نفر که کارشان رفوگری طاقه ها است و بقیه کارکنان مرد می باشند . این کارخانه فاقد مهندس تکنولوژ بوده و 2 مهندس شیمی در این واحد صنعتی فعالیت دارند !

سیستم های تهویه ، سرمایش ، گرمایش ، آب و برق کارخانه :

از آنجا که نوع نخ بکار رفته در این کارخانه پلی استرو اکرلیک می باشد در این واحد هیچ گونه کنترل خاصی روی رطوبت و دمای سالن ها صورت نمی گیرد و تنها به مکش پرز های معلق حاصل از خارزنی در سالن تکمیل به وسیله ی کانال های تهویه اکتفا می شود .

سیستم گرمایش و سرمایش این کارخانه نیز بسیار ابتدایی بوده در تابستان از کولر و در زمستان از بخاری سالنی استفاده می شود . هر چند در سالن چاپ در زمستان نیازی به استفاده از بخاری وجود ندارد .

و آب کارخانه برای استفاده در سالن چاپ و همچنین بویلر سخت گیری می شود

در ضمن دو ژنراتور برای استفاده در ساعات پیک یا قطع برق سرویس شده همیشه آماده به کار هستند .

ماشین آلات :

واحد چله پیچی :

در این واحد پله ها به طور مستقیم پیچیده می شوند و عمل چله پیچی بوسیله ماشین چله پیچی انجام می شود . این ماشین کره ای می باشد و از شرکت SWTA در سال 2004 خریداری شده است . قفسه های این واحد از نوع رزرو دار بوده و دارای گنجایش 332 بوبین می باشد .

این ماشین توانایی پیچیدن چله با قطر 21 اینچ و 30 اینچ را دارا است و در آن کنترل نوری و داف اتو ماتیک تعبیه شده است . در این واحد بوبین های نخ پلی استر 150دنیر کلن وارداتی از کشور کره بر روی قفسه ها قرار گرفته و برای پیچش بر روی چله نخ کشی می شوند . چله ها برای نخ تار زمینه پتوی راشل مورد استفاده قرار می گیرند . از مزایای این چله پیچی حذف مرحله ی میانی پیچش بر روی استوانه است که در نتیجه ی آن این فر آیند سریعتر و بنا بر این ارزانتر از چله پیچی غیر مستقیم تمام می شود .

در این واحد به ازای هر ماشین راشل 16 چله آماده می شود . لازم به ذکر است که باید متراژ ، کشش و سرعت چله پیچیده شده ی این 16 چله مساوی باشد . تعداد سر نخ های پیچیده شده بر روی چله علاوه بر محدودیت های ظرفیت قفسه به عرض بافت و گیج ماشین بستگی دارد در این کارخانه عموما" چله ها با سر نخ های 309برای گیج 13و 513برای گیج 14 پر می شوند .

لازم به ذکر است که پیچیدن چله با کشش بالا تاثیر مستقیم و نا مطلوبی بر عرض محصول نهایی و گا ها" موجب چروک خوردگی و نایکنواختی پرز می شود . و دلیل ان هم تنها خارج شدن از حالت الاستیک پلی استر می باشد ، بر اثر ازدیاد کشش .

در سابق این کارخانه در این واحد با کشش و سرعت 75/75کار می کردکه با پیشنهاد من و موافقت مدیر کنترل کیفیت و سرپرست سالن به 35.45 کاهش و عیوب تا حد زیادیمرتفع گردید.

واحد بافندگی :

در این سالن 7 ماشین بافندگی راشل 2 میله سوزن پنج شانه قرار دارد . این ماشین ها در سال 2004 از کشور کره وارد و نام شرکت سازنده Won IL می باشد . چهار ماشین بصورت نو و 4 ماشین نیز دست دوم خریداری شده است . 4 ماشین دیگر دارای گیج 26هستند . مکانیزم فرمان طرح این ماشین ها از نوع بادامکی می باشد . و رد هر طرف ماشین 8چله نخ پلی استر برای بافت زمینه قرار می گیرد . و شانه وسط نیز نخ PILE را در بافت قرار می دهد . جنس این نخ اکریلیک می باشد ونمره ی آن 2/32Ne است. برای سنگین یا سبکتر کردن پارچه از دنده ی قابل تعویض برداشت پارچه استفاده می کنیم و برای کم یا زیاد کردن عرض بافت نیز باید مقدار ران این را تغییر بد هیم . دراین سالن 21 قفسه وجود دارد و ظرفیت هر قفسه با بوبین رزرو 800 بوبین می باشد و در کل ظرفیت کل قفسه 16800 بوبین نخ اکریلیک می باشد .

در مجموع ماشین راشل دو میله سوزن با پنج شانه برای تولید پارچه های پرز دار با کیفیت بالا به کار می رود . دو شانه بر روی میله سوزن جلو و دو شانه دیگر بر روی میله سوزن عقب و یک شانه بر روی هر دو میله سوزن که نخ های شناور را می بافد . میله های سوزن به طور مستقل از یکدیگر حرکت بالا و پایین رفتن را انجام می دهند در حالی که شانه ها به تناوب بین سوزن ها هر میله نوسان می کنند .

همانطور که در شکل نیز مشاهده می شود در این نوع بافت از نخ لید این استفاده می شود و چله هایی که در پایین ماشین جای دارند بافت لید این و چله های بالا بافت ستونی می زنند .

و از معایب این واحد مدیریت ضعیف می باشد که آن نیز به دلیل نبود مهندس تکنولوژ و یا مدیر تولید است . برای نمونه هیچ کدام از این 7 ماشین در این مدت دو ماه و چندی ، پیش نیامد که عرض یکسانی داشته باشند و در وزن طاقه نیز اختلاف فاحش بود . از دیگر معایب احتساب یک اپراتور به یک ماشین بود که بسیار عجیب به نظر میرسید آن هم برای ماشین راشل. خلاصه اینکه نیاز به حساب تو قفات پیش بینی شده و نشده دیگر نبود چرا که گاهی برای حرف چاپی می شد که دو ساعت ماشین ها خاموش شدند .

سالن چاپ:

این سالن شامل 4 بخش مجزا می باشد:

  • آزمایشگاه چاپ
  • قسمت شابلون سازی
  • قسمت رنگسازی و تهیه خمیر چاپ
  • سالن چاپ وتثبیت

البته یک بخش تحت عنوان قسمت طراحی هم قسمت فعال است که در گذشته در قسمت شابلون سازی محلی را برای طراحی تخصیص داده بودند ولی به مرور زمان از زیر نظر تولید خارج شده وزیر نظرقسمت فروش کارخانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

در این قسمت بسته به اینکه مشتری سفارش خاصی را داده باشد و یا اینکه طرح کالا را در اختیار کارخانه قرار داده باشند می توانیم طرح را کپی کنیم ویا با ابتکار افراد متخصص که در این قسمت مشغول به کار هستند طرح زیبا وجالبی را روی فیلم منتقل کنیم و یا اینکه مشتری خود طرح به خصوصی را ارائه کرده باشد که بسته به نوع آن با نرم افزار یا دست طرح را روی فیلم پیاده می کنند اگر طرح هاشور های زیاد داشته باشد یا خیلی طرح ظریف باشد چون کامپیوتر دقت زیادی دارد ممکن است طرح پیاده شده به دلیل ظرافت بالا در هنگام شابلون سازی طرح به مشکل برخورد ونقاط کوچکتر از سوراخهای شابلون باشد.

برای به وجود آمدن سایه نقاط کنار هم قرار می گیرند و هر چه نقطه ها متراکم تر سایه ها تیره تر یعنی رنگ بیشتری از شابلون عبور می کند و هر چه نقاط پراکنده تر سایه ها روشن تر خواهد بود.

اگر بخواهند طرحی را برای مشتری کپی کنند ابتدا راپورت طرح را تعیین می کنند و بعد پارچه را طوری تا می زنند که راپورت طرح روی یک تای پارچه بماند بعد این راپورت طرح را اسکن می کنند اگر هم بزرگتر از اسکنر باشد آن را به چند قسمت تقسیم می کنند و اسکن می کنند و آنها را به هم وصل می کنند. . اگر بخواهند تغییراتی روی طرح می دهند و آن را روتوش می کنند.

در کاخانه بافت آزادی معمولا عرض شابلونهاالتر است که 5سانتی متر از طرفین خالی می‌گذارند در نتیجه را پورت طرح باید مقسوم علیه هایی از 90 باشد مثلا(30*30)تا بتوان با چند بار تکرار طرح شابلون را کامل را ساخت. لازم به ذکر است که کناره های فیلم ها را با گل که به آن ماسکه می گویند به صورت دالبورهایی در می آورند تا نور از آن قسمتها عبور نکند و طرح داخل این دالبورها قرار می گیرد تا وقتی که می خواهد این فیلم ها را کنار هم قرار دهند راحت تر بتوان این تطبیق را به اجرا گذاشت تا بین آنها فاصله‌ای نیافتد. در ضمن برای هر رنگ یک فیلم جدا می شود جنس فیلم ها که از کاغذ هم می تواند باشد ولی بیشتر از کالک که پلاستیکی است و دیر تر پاره میشود استفاده می شود.

  • آزمایشگاه چاپ:

در این بخش که در حقیقت قلب قسمت چاپ می باشد و مهمترین قسمت این سالن به شمار می رود ، تمامی دستورات را صادر می کند، در حقیقت بعد از اینکه طرح مورد نظر به آنها داده شد حال نوبت به انتخاب رنگ مناسب برای پارچه مورد نظر مشتری می رسد و همچنین ایجاد رنگهایی که در طرح موجود هستند به طور دقیق وهمچنین مواد کمکی که در هر نوع چاپ متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال وقتی قرار است طرحی را روی پارچه ای پیاده کنند ابتدا جنس پارچه را مشخص می کنند وسپس رنگ مورد نیاز آن پارچه را پیدا می کنند البته با توجه به مصرف نهایی پارچه ویا نوع سفارش، حال نوبت به این می رسد که با رنگهای موجود شید مورد نظر که در طرح وجود دارد بسازند به عنوان مثال رنگ سبزی که در طرح وجود دارد ممکن است از ترکیب سه رنگ به دست آید که برای ساختن این رنگ بر دستورهایی که در آزمایشگاه تهیه شده مراجعه می کنند در این بروشورها مثلا برای رنگ دیسپرس با تغییر متادیر رنگ شیدهای مختلف آن را تهیه کردنند که این عمل در قیاسهای کوچک انجام شده مثلا با %5 و%10و... و نمونه های چاپ شده را بسته بندی می کنند کرده اند و همچنین این عمل را با ترکیب رنگها نیز انجام گرفته و وقتی طرحی به ایشان ارائه می شود کار کمی راحت تر است مثلا با کنار هم گذاشتن تکه ای از پارچه ای که طرح آن را داریم در کنار این نمونه ها به راحتی می توان میزان رنگ یا رنگهای مورد نیاز آن رنگ را پیدا کرد. سپس با یافتن ترکیب رنگها نوبت به نوشتن نسخه های چاپ می رسد که در آن همه موارد با ذکر جزییات واندازه ها در مقیاس معلومی آمده است که این نسخه به قسمت رنگسازی می رود تا از روی آنها خمیر چاپ تهیه شود.

لازم به ذکر است آزمایشگاه چاپ در این کاخانه به تازگی راه اندازی شده و تجهیزات خاصی در آن وجود ندارد ولی یک اوون جهت تثبیت و خشک کردن پارچه بعد از چاپ هست و همینطور یک دیگ جهت تهیه بخار برای ثبت هایی که نیاز به بخار آب دارد هست و همچنین شابلونهای کوچک که بتوان با آن طرح را به طور آزمایشی روی پارچه پیاده کرد در حقیقت کلیه مراحل چاپ را با همین تجهیزات اندک می توان در آزمایشگاه چاپ انجام داد و پس از اطمینان از حصول نتیجه نهایی ومطلوب بودن آن کار در مقیاس عمده انجام گیرد تا ضرر اقتصادی کمتری را کارخانه متحمل شود چون کوچکترین اشتباه در انتخاب رنگ یا مواد کمکی مورد نیاز مساوی است با هزینه بسیار گران برای کارخانه که جبرا آن سخت ویا غیر ممکن خواهد بود.

2-شابلون سازی

بخش چاپ کارخانه منحصرا شامل ماشینهای چاپ تخت (اسکرین)می باشد. لذا فقط شابلونهای تخت تهیه می کنند که اندازه های آنها عبارتند از (176*116)،(176*90)،(232*116)، در قسمت شابلون سازی گام اول کشیدن گاز، (تور)روی قاب شابلون است که توسط دستگاه تور کش یا گاز کش انجام می گیرد این دستگاه شامل فکهای متحرکی است که در جهت های طولی وعرضی حرکت می کنند و همچنین یک غلتک خار دار در ابتدای دستگاه که توسط این فکها روی آنها سوزنهایی قرار دارد تا گاز را بگیرند وهمچنین غلتک خار دار گاز را می توان کشید تا گاز به صورت کاملا کشیده روی چارچوب(Frame) قرار گیرد کششی که در اینجا به گاز دارد می شود حدودا 3سانتی متر از هر طرف است ( معمولا) که این بستگی به اندازه سوراخهای گاز دارد که معمولا از سه نوع گاز با اندازه های 45،55،63 استفاده می کند ولی وقتی 3Bcm از جهت طول به آن کشش وارد می کنند3Bcm هم از جهت عرض می کشند تا سوراخهای گاز حالت خود را از دست ندهند.

نوع گاز مصرفی بستگی دارد به نوع پارچه و مقدار خمیر چاپ که باید انتقال یابد و همچنین نوع خمیر چاپ دارد بعد از کشیدن گاز حال نوبت به چسباندن آن بروی قاب شابلون یا چارچوب است پس قسمتهایی را که گاز روی چار چوب است با استفاده از چسبهای Ultrafix B, Ultrafix A می چسبانند که به اول 10% از دومی و را اضافه میکنند و استفاده می کنند . جهت سفت تر چسبیدن گاز به چارچوب یک نوار از قسمتهایی از خود گاز که اضافه بوده و بریده شده به گونه ای در داخل شابلون می‌چسبانند که یک طرف ان به گاز بچسبد و طرف دیگر به بدنه شابلون و به این ترتیب دور تا دور شابلون سفت می شود. (لازم به ذکر است جنس این گازها از پلی‌استر است و جنس چارچوب فلزی است)

همانطور که گفته شد بسته به نوع طرح و پارچه و خمیر چاپ گاز مناسب انتخاب می‌شود. هرچه نمره گاز پایین تر باشد منافذ بزرگتر می شود (این اعداد نشان دهندة تعداد منافذ در سانتیمتر است) حال نوبت به مرحله کشیدن لاک روی شابلون می‌رسد،، در این کارخانه از دو نوع لاک استفاده می شود : 1- لاک ایرانی (تیراژه) که یک نوع لاک بسیار حساس به نور به رنگ سبز آبی است که محلول در آب است. 2-لاک خارجی (یک لاک سفید رنگ ست) حلال این لاک تینر است. معمولاً کار لاک کشی با لاک ایرانی انجام می گیرد چون شسشتو با تینر هم هزینه دارد و هم برای گاز ضرر دارد. و آنرا خراب می کند. در ضمن برای روتوش هم از لاک ایرانی استفاده نمی شود چون پس از روتوش دیگر عملبات نور دهی انجام نمی شود چون به صرفه نیست.

لازم به ذکر است در داخل هر جعبه لاک یک ماده حساس کننده وجود دارد که آنرا به لاک اضافه می کنند و خوب به هم می زنند و سپس لاک را داخل لاک کش می ریزیم و شابلون را به صورت کامل قرارداده و عملیات لاک کشی را از پایین به بالا انجام می دهیم تا لاک کاملا وارد منافذ گاز شود (این لاک در مقابل نور حساس است و اگر نور ببیند سفت می‌شود) ماده حساس می تواند آمونیوم بیکرومات یا پتاسیم بیکرومات باشد. حساسیت لایه به نور بستگی به مواد ذکر شده خواهد داشت که بهترین آنها آمونیوم بیرکومات است ، در ضمن غلطک لاک مصرفی نیز مهم است و نباید آنقدر شل باشد که در منافذ گاز نماند و شره کند پس برای غلطک دادن به آن از ژلاتین استفاده می کنند.









سایر محصولات :
دانلود گزارش کارآموزی شرکت نیکو باف ساوه

دانلود گزارش کارآموزی شرکت نیکو...

تحقیق در مورد ساختارهای مدنی اسلام 6ص

تحقیق در مورد ساختارهای مدنی...

تحقیق درباره ی شرکت همراه نرم افزار نوین 120 ص

تحقیق درباره ی شرکت همراه...

دانلود تحقیق درمورد حسابداری کمیته امداد باغملک 2

دانلود تحقیق درمورد حسابداری...

تحقیق در مورد زندگینامه صائب تبریزی 3ص

تحقیق در مورد زندگینامه صائب تبریزی...

تحقیق درباره ی شرکت فرش باستان یزد

تحقیق درباره ی شرکت فرش...

دانلود گزارش کارآموزی سیستم حقوق و دستمزد اداره بنیاد شهید ..

دانلود گزارش کارآموزی سیستم حقوق و دستمزد...

دانلود تحقیق درمورد حسابداری شهرداری کارآموزی 77 ص

دانلود تحقیق درمورد حسابداری...

تحقیق در مورد زندگی نامه دو ادیب نیشابور

تحقیق در مورد زندگی نامه دو...

تحقیق درباره ی شرکت صنعتی هنکل

تحقیق درباره ی...

دانلود گزارش کارآموزی عمران طرح اجرائی و پیشنهادی پروژه مجتمع ورزشی و تفریحی ..

دانلود گزارش کارآموزی...

دانلود تحقیق درمورد تولید نایلون دسته دار

دانلود تحقیق درمورد تولید...

تحقیق درباره ی شرکت صنعتی هنکل 30 ص

تحقیق درباره ی شرکت صنعتی...

تحقیق در مورد زندگینامه شهید

تحقیق در مورد زندگینامه...

دانلود تحقیق درمورد تولید کلید و پریز و قطعات همردیف 20 ص

دانلود تحقیق درمورد...

تحقیق درباره ی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر 25 ص

تحقیق درباره ی شرکت راه ساختمانی تحکیم...

تحقیق در مورد زندگینامه کار آفرینان موفق

تحقیق در مورد...

دانلود بررسی و معرفی کارخانه آبسال ..

دانلود بررسی و معرفی کارخانه آبسال...

دانلود تحقیق درمورد تولید آجر به روش نیمه اتوماتیک 69 ص

دانلود تحقیق درمورد تولید آجر به روش...

تحقیق درباره ی شرکت تولیدی بافت آزادی

تحقیق درباره ی...

تحقیق در مورد زندگینامه سلمان هراتی

تحقیق در مورد زندگینامه سلمان هراتی...

دانلود گزارش کارآموزی مدیریت نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی ..

دانلود گزارش کارآموزی مدیریت نظارت و...

پاورپوینت ساختمان LSF

پاورپوینت ساختمان LSF...

دانلود تحقیق درمورد توسعه و ارتقاء شبکه ارتباطی ساختمان های شماره 1 و 2 استانداری خراسان رضوی 25 ص

دانلود تحقیق درمورد توسعه...

تحقیق در مورد زندگینامه ریاضیدانان مسلمان 4 ص

تحقیق در مورد زندگینامه ریاضیدانان مسلمان 4...

تحقیق درباره ی شرکت بین المللی توسعه مهندسی پارس جنوبیپیدکو 55 ص

تحقیق درباره ی...

دانلود گزارش کارآموزی مسکن مهر ..

دانلود گزارش کارآموزی...

تحقیق در مورد زندگینامه دکتر حسابی

تحقیق در مورد زندگینامه...

دانلود تحقیق درمورد تهیه واکسن در مؤسسه راضی

دانلود تحقیق درمورد تهیه واکسن در مؤسسه...

تحقیق درباره ی شرح وظایف دفاتر مهندسی

تحقیق درباره ی شرح وظایف دفاتر...

تحقیق در مورد زندگی و آثار باخ

تحقیق در مورد زندگی...

دانلود تحقیق درمورد تعمیر موتور پیکان 53 ص

دانلود تحقیق درمورد تعمیر موتور پیکان...

دانلود کارورزی امور توزیع نیروی برق گرگان ..

دانلود کارورزی امور...

تحقیق درباره ی شرح وظایف دفاتر مهندسی 11 ص

تحقیق درباره ی شرح وظایف دفاتر مهندسی...

تحقیق در مورد زندگی نامه پابلو پیکاسو 4ص

تحقیق در مورد زندگی نامه پابلو پیکاسو...

دانلود تحقیق درمورد تحقیق کارآموزی 24 ص

دانلود تحقیق درمورد تحقیق کارآموزی...

تحقیق درباره ی شبکه

تحقیق درباره ی...

مدیریت

مدیریت...

دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس ..

دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس...

تحقیق در مورد زرتشت

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق درمورد تجزیه وتحلیل شبکه بهداشت و درمان

دانلود تحقیق درمورد تجزیه وتحلیل...

تحقیق درباره ی شبکه های وی پی ان vpn

تحقیق درباره ی شبکه های وی...

تحقیق در مورد زبان شناسی چیست و سطوح زبان شناسی

تحقیق در مورد زبان...

دانلود گزارش کارآموزی مخابرات سرخس ..

دانلود گزارش کارآموزی مخابرات سرخس...

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه شرکت مخابرات خراسان و چارت سازمانی 43ص

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه شرکت...

تحقیق درباره ی شبکه و نگهداری از سخت افزار سیستم

تحقیق درباره ی شبکه و...

تحقیق در مورد ریاضیات در زندگی و عمل

تحقیق در مورد ریاضیات در...

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ..

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری...

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه جهاد کشاورزی

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه جهاد کشاورزی...

تحقیق درباره ی شرکت گازرسانی نیما 45 ص

تحقیق درباره ی شرکت گازرسانی...

گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
دانلود روشها و فنون تــدریس ..
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
دانلود تحلیل محتوای علوم چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل ..
دانلود روشها و فنون تــدریس ..
گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
اقدام پژوهی در مورد افزایش سطح یادگیری دانش آموزان
اقدام پژوهی درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
پاورپوینت سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)؛
پاورپوینت سیستم عصبی؛
پاورپوینت سنجش دانشجو (ویژگیهاوتجزیه و تحلیل آزمونهای چند گزینه ای)؛
پاورپوینت سلامتی, بهداشت و عوامل موثر بر سلامتی؛
پاورپوینت در مورد سلامت؛
پاورپوینت ساختمان های گسسته فصل اول پایه های منطق و اثبات؛
پاورپوینت ساختار متن اصلی؛
پاورپوینت رئوس اقدامات معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی در سال 92؛
پاورپوینت BSCدروش ارزیابی متوازن (Balanced Score Card)؛
پاورپوینت روان شناسی تربیتی فصل اول تا سیزدهم؛

کلمات کلیدی :انلو گزارش کارآموزی کارآموزی شرکت نیکو گزارش کارآموزی شرکت قسمت شابلون سازی روی میله سوزن باف ساوه انلو ساوه انلو گزارش این کارخانه این واح ذکر است خمیر چاپ میله سوزن نیکو باف چله پیچی کارخانه ماشین شابلون پارچه استفاه انجام
  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • مجید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی